Survivor

Pro TV va produce emisiunea SURVIVOR

426

În urmă cu câteva zile aflam că Pro TV a înregistrat la OSIM denumirea „Supravieţuitorul”. Acum am aflat şi de ce. Televiziunea a achiziţionat formatul celebrei emisiuni Survivor, prezentă în numeroase ţări. Dacă ştiţi deja despre ce e vorba şi sunteţi tentaţi să participaţi, vă puteţi înscrie chiar acum.

Pentru a participa la acest show trebuie să trimiteţi un email pe adresa supravietuitorul@protv.ro.  În email trebuie să daţi câteva detalii despre voi şi să spuneţi de ce v-aţi dori să participaţi în emisiune.

Momentan nu am primit informaţii despre locaţia în care vor avea loc filmările. Ştim doar că vor fi selectaţi 16 concurenţi care, timp de câteva săptămâni, vor trebui să se lupte pentru titlul suprem. Nu va fi decât un singur câştigător.

Survivor este un show în care concurenţii se luptă, în condiţii vitrege, pentru bani şi alte premii. Acesta foloseşte un sistem de eliminare progresivă, până ce va rămâne un singur concurent ce câştigă concursul.

Formatul emisiunii a fost creat în 1992 de către producătorul Charlie Parsons pentru o companie britanică de televiziune numită Planet 24, însă primul sezon a fost produs în 1997 în Suedia. În Marea Britanie nu au fost transmise decât două sezoane în 2001 şi 2002.

Cel mai bine pare a fi prins în Statele Unite ale Americii care în 2016 vor produce sezonul 32. În multe alte ţări s-a trecut de zece sezoane însă nimeni nu a mai sărit încă de douăzeci. Aceste ţări sunt Suedia, Spania, Norvegia, Italia, Franţa, Danemarca, Belgia etc.

Evident că nu am văzut emisiunea în toate ţările în care a fost difuzată însă pot să constat un lucru care poate fi corect sau doar mă înşel. Emisiunea a avut succes mare în ţările în care de obicei se investesc bani în show-urile tv. Aşadar, formatul nu garantează succesul dacă nu e ajutat şi de alţi factori şi nu mă refer neapărat la investiţii. Mult mai important mi se pare existenţa unei chimii între concurenţi şi prezentator, adică între oamenii care apar pe ecran.

Să ne aducem aminte că un alt show asemănător, Rătăciţi în Panama, a eşuat tocmai pentru că oamenii nu simţeau o emoţie transmisă de concurenţi. Nu exista tensiune, nu aveai sentimentul ăla că e „pe bune”.




Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *